پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118651
پاسخ ايران به پهپاد متجاوز اسرائيلي ديپلماتيک نخواهد بود؛ در ميدان پاسخ مي‌دهيم
تاریخ انتشار : 1393/06/05 09:23:48
نمایش : 1674
جانشين فرمانده کل سپاه با بيان اينکه ايران از مبدا پهپاد ساقط شده تقريباً مطلع است، گفت: پاسخ ايران به تجاوزپهپاد اسرائيلي ديپلماتيک نخواهد بود، در ميدان پاسخ مي‌دهيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه مراسم بزرگداشت شهداي بسيج کارمندان، با اشاره به سرنگوني پهپاد متجاوز صهيونيستي، گفت: نيازي به مهندسي معکوس اين پهپاد نداريم هرچند قدرت و توان آن را داريم.

وي با بيان اينکه "اظهارات برخي مبني بر اينکه پهپاد متجاوز از اسرائيل به پرواز درآمده درست نيست"، تصريح کرد: برد اين پهپاد طوري نيست که بخواهد از سرزمين‌هاي اشغالي به مرکز ايران آمده و برگردد. ما از مبدا آن به صورت تقريبي مطلعيم ولي فعلا قضاوتي نمي‌کنيم.

جانشين فرمانده کل سپاه افزود: اين پهپاد به محض ورود به کشور رهگيري شد و براي اينکه از نيت اطلاعاتي آنها باخبر شويم، مديريت شد تا به داخل بيايد و در موقعيت مناسب آن را هدف قرار داديم.

سردار سلامي همچنين طي سخناني در اين مراسم گفت: پاسخ ايران به تجاوزپهپاد اسرائيلي ديپلماتيک نخواد بود، در ميدان پاسخ مي‌دهيم و لزوما ان را اعلام نمي‌کنيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html